jeudi 10 décembre 2009

Dubtes

Gemma sóc la Clara A. nose que li passa però no em deixa gravar la veu. ho e probat de moltes maneras però no em deixa gravar res.

3 commentaires:

Anonyme a dit…

Clara, intenta gravar la veu en un altre lloc (mòbil, mp3) Si no et dona temps a tenir-ho per demà ja en parlarem, com a mínim intenta gravar el missatge.

Anonyme a dit…

Gemma, la gravació del voki està en mp3 i alhora de penjar-la a la web no em deixava. Te l'he enviat al mail que em vas dir, i el personatge del voki ja està fet i guardat, pero no s'escolta la gravació. He intentat passar-ho a mp3 per adjunta-ho pero no he pogut, suposo que t'haurá arribat el mail i que tot i que no està en mp3 el puguis escoltar.

Lydia Herrera.

Anonyme a dit…

Lidia, l'he rebut, però encara no m'ho he mirat. Et contesto el correu quan ho hagi escoltat.
Fins divendres.